[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله العظمی حسین نوری‌همدانی ظهر سه‌شنبه در دیدار جمعی از روحانیون طرح امین استان مرکزی با بیان اینکه هر کسی دارای همت و اراده بلند باشد به همان اندازه در کارها توفیق خدمتگزاری دارد، افزود: حرکت در مسیر رضای الهی از اهمیت بسیاری برخوردار است. وی با بیان اینکه اگر […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله العظمی حسین نوری‌همدانی ظهر سه‌شنبه در دیدار جمعی از روحانیون طرح امین استان مرکزی با بیان اینکه هر کسی دارای همت و اراده بلند باشد به همان اندازه در کارها توفیق خدمتگزاری دارد، افزود: حرکت در مسیر رضای الهی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه اگر کار برای خدا نباشد برنامه و فعالیت‌ها به نتیجه نمی‌رسد، گفت: اگر در کاری اخلاص باشد، آن برنامه ارزش پیدا می‌کند و عالمان دینی این‌گونه رفتار می‌کردند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: دشمن برنامه‌های بسیاری برای مقابله با ملت‌های اسلامی دارد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن امروز در محور مقاومت فتنه به راه انداخته است، افزود: برنامه‌ دشمنان از بین بردن اسلام و دین است.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: باید نیروهای انقلابی و کادرسازی برای اجرای امر به‌ معروف و نهی از منکر و بیان مسائل ارزشی تربیت شوند.

وی ادامه داد: کسانی که می‌خواهند مسائل دینی و ارزشی را بیان کنند، لازم است در سطح علمی خوبی باشند.

[ad_2]