[ad_1] علیرضا برخوردار در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: بر اساس اعلام فدراسیون کاراته ۴ کاراته کای قمی به دومین مرحله اردوی تیم منتخب استعدادهای برتر کاراته در سیرجان فراخوانده شده‌اند و حضور این نفرات در اردوی استعدادیابی حاکی از نقش مهم کاراته قم در عرصه بازیکن سازی در کاراته است. وی افزود: مبین […]

[ad_1]

علیرضا برخوردار در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: بر اساس اعلام فدراسیون کاراته ۴ کاراته کای قمی به دومین مرحله اردوی تیم منتخب استعدادهای برتر کاراته در سیرجان فراخوانده شده‌اند و حضور این نفرات در اردوی استعدادیابی حاکی از نقش مهم کاراته قم در عرصه بازیکن سازی در کاراته است.

وی افزود: مبین خاکدامن، محمد صدرا فروغی، امیر محمد رشید و محمد جواد برخوردار کاراته کاهای قمی حاضر در این اردو در استان کرمان خواهند بود که برای تثبیت جایگاه خود در میان ستارگان آینده کاراته ایران تلاش می‌کنند.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: سومین مرحله لیگ کاراته سبک شوتوکان ایران در بخش دختران در سه رشته کومیته انفرادی، کاتا انفرادی و کاتا تیمی با حضور ۱۶۰ شرکت کننده از ۱۰ باشگاه استان قم در محل خانه کاراته برگزار شد و نفرات برتر آن مشخص شدند.

برخوردار بیان داشت: این لیگ به صورت چهار مرحله مقدماتی و چهار مرحله پیشرفته در ۸ هفته برگزار خواهد شد که در پایان این رقابت‌ها شرکت کنندگان با توجه به امتیازات به‌دست آورده در هر مرحله رتبه بندی خواهند شد.

وی عنوان کرد:  مرحله دوم مسابقات المپیاد استعدادها برتر استان قم در محل خانه کاراته استان قم برگزار شد و در کاتا، متین محمدی یکتا و محمد جواد هدیه لو، در کومیته نونهالان، مازیار آقا اکبری، امیر محمد رشید، محمد صدرا فروغی، مهیار آقا جانی، مبین خاکدامن، سینا دهقانی و محمد جواد برخوردار به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد:  همچنین در رده سنی نوجوانان، امیرحسین فرهادی، مهدی محمدی، دانیال معارف وند، محمد پارسا معین،  امیر حسین طهماسبی و محمد طاها رضایی با قرار گرفتن در جایگاه‌های برتر به همراه سایر نفرات منتخب رده‌های سنی، برای حضور در المپیاد استعدادهای برتر کاراته گزینش شدند.

[ad_2]