[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محسن حسن زاده شامگاه جمعه پس از پیروزی خانگی تیمش برابر اهورای بهبهان در لیگ برتر فوتسال در قم اظهار داشت: بازی سوهان محمد سیما برابر اهورای بهبهان یک طرفه و با برتری مطلق تیم سوهان محمد سیما همراه بود و از نظر فنی، سوهان محمد سیما شایستگی واضحی برای […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محسن حسن زاده شامگاه جمعه پس از پیروزی خانگی تیمش برابر اهورای بهبهان در لیگ برتر فوتسال در قم اظهار داشت: بازی سوهان محمد سیما برابر اهورای بهبهان یک طرفه و با برتری مطلق تیم سوهان محمد سیما همراه بود و از نظر فنی، سوهان محمد سیما شایستگی واضحی برای پیروزی در این بازی داشت.

وی افزود: دستور کار فنی حریف، دفاع بسته بود و این کار ما را سخت کرد به ویژه این که ما موقعیت های زیادی را در نیمه نخست از دست دادیم و همین موضوع سبب شد تیم ما از نظر روانی تحت فشار قرار گیرد.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: خدا را شکر می کنم که در روزی که یک اتفاق غیر منتظره در حال رقم خوردن بود، به بازی برگشتیم. بازیکنان ما تلاش و همت کردند و با ارائه یک بازی روان ۳ امتیازی که به آن نیاز جدی داشتیم به دست آوردند.

حسن زاده بیان داشت: در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم گل های بسیاری به ثمر برسانیم. تیم ما، تیم برتر میدان بود اما با توجه به جریان بازی، شکل دفاعی حریف و روند مسابقه در نیمه اول، باید از این بازگشت و در نهایت، کسب امتیاز کامل بازی خرسند باشیم.

وی عنوان کرد: این ۳ امتیاز در آینده برای تثبیت جایگاه تیم سوهان محمد سیما، انگیزه تلاش برای آینده و موفقیت های آتی به کار تیم ما می‌آید ضمن این که از حمایتی که هواداران ما در بازی با اهورا از تیم ما کردند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

[ad_2]