[ad_1] سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه هوای امروز قم صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید و گرد و غبار است، گفت: سمت باد طی امروز شرقی و سرعت وزش باد بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا ۲۳ درجه و حداکثر دمای […]

[ad_1]

سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه هوای امروز قم صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید و گرد و غبار است، گفت: سمت باد طی امروز شرقی و سرعت وزش باد بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا ۲۳ درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۴۲ درجه است.

وی هوای استان قم در روز پنجشنبه را صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک اعلام کرد و اظهار داشت: سمت باد طی فردا پنجشنبه شرقی و سرعت وزش باد بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا ۲۴ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۰ درجه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم با بیان اینکه هوای این استان در روز جمعه صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود، گفت: سمت وزش باد در روز جمعه شرقی و سرعت وزش باد بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا ۲۴ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۱ درجه پیش بینی می‌شود.

اسماعیلی تصریح کرد: بیشینه دمای ۲۴ ساعت گذشته استان قم تا ساعت ۹ صبح در ایستگاه فدک با دمای ۴۴ درجه و کمترین دما در شهر قم با دمای ۲۳ درجه بوده است.

[ad_2]