[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، تیم بسکتبال شیمیدر قم با وجود ستاره های پرشمار در ترکیب خود در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال مردان کشور از صدر جدول فاصله گرفته است و نتایج این تیم در ۶ هفته آغازین لیگ برتر بسکتبال نمایانگر روندی بی ثبات است. تیم شیمیدر قم در هفته ششم لیگ برتر […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، تیم بسکتبال شیمیدر قم با وجود ستاره های پرشمار در ترکیب خود در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال مردان کشور از صدر جدول فاصله گرفته است و نتایج این تیم در ۶ هفته آغازین لیگ برتر بسکتبال نمایانگر روندی بی ثبات است.

تیم شیمیدر قم در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال در دیداری خارج از خانه در گرگان برابر تیم پرهوادار شهرداری گرگان ۵۸ بر ۷۳ شکست خورد و این شکست به معنای سومین باخت تیم شیمیدر در این فصل بود. مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام پیش از این، موفق به شکست شیمیدر قم شده بودند.

شکست در گرگان، سبب شد شیمیدر اکنون در نیمی از دیدارهای خود از ابتدای فصل بازنده میدان را ترک کرده باشد. این در حالی است که شیمیدر قم همواره در میان مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال حضور داشته است و اکنون تیم پنجم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر به حساب می آید.

فاصله تیم شیمیدر قم با صدر جدول ۳ امتیاز است به طوری که تیم پتروشیمی بندر امام با ۶ پیروزی از ۶ بازی، ۱۲ امتیازی است و شیمیدر با ۳ برد و ۳ باخت با ۹ امتیاز پس از تیم های پتروشیمی بندر امام، شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان و مهرام در جایگاه پنجم است.

این در شرایطی است که برگزاری مسابقات مرحله پلی آف در پایان فصل، تیم های لیگ برتری را نسبت به عملکرد در خلال فصل کم انگیزه کرده و تیم های صاحب نام ترجیح می دهند در مرحله پلی آف از حداکثر توان فنی و مالی خود برای کسب قهرمانی تلاش کنند.

تیم شیمیدر قم در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال روز دوشنبه ۴ آذر در قم از تیم شهرداری بندر عباس میزبانی خواهد کرد.

[ad_2]