[ad_1] علی رستمیان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی شهرکریمه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: دولت خودش می‌داند دانه درشت‌ها و عوامل اصلی گرانی و بی‌ثباتی در بازار  و عوامل اصلی فساد در کشور چه کسانی هستند و می‌داند که باید با چه کسی برخورد […]

[ad_1]

علی رستمیان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی شهرکریمه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: دولت خودش می‌داند دانه درشت‌ها و عوامل اصلی گرانی و بی‌ثباتی در بازار  و عوامل اصلی فساد در کشور چه کسانی هستند و می‌داند که باید با چه کسی برخورد کند و روی چه مسائلی نظارت داشته باشد اما متاسفانه نمی‌دانم چرا با هدف اصلی برخورد نمی‌کند و با خرده فروش‌ها برخورد می‌شود. 

وی افزود: دولت باید نظارت بیشتری بر نحوه توزیع کالای اساسی که یارانه به آ‌نها تعلق گرفته داشته باشد، باید این نظارت به گونه‌ای باشد که واسطه‌ها نتوانند سوء استفاده کنند و اجناس را احتکار کرده و با قیمت چند برابر بفروشند. 

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید نظارت به گونه‌ای باشد که کالاهای اساسی که ارز دولتی به انها تخصیص یافته بدست متقاضیان اصلی آن برسد و از این طریق کمک شایانی به مردم صورت گیرد و دولت باید با یک نظارت قوی و هوشمند بر این موضوع نظارت داشته باشد و شرایط را برای سوء استفاده کنندگان ناامن کند. 

رستمیان خاطرنشان کرد: اگر نظارت به گونه‌ای باشد که کسانی که برای واردات کالاهای اساسی ارز دریافت کرده‌اند کالاها را به کشور وارد و به طور صحیح توزیع کنند و این کالاها به دست متقاضیان اصلی آن برسد مشکلی بوجود نمی‌آید اما متاسفانه در کشور همیشه با متخلفین دانه درشت برخورد نمی‌شود و با چند تا واسطه جزء برخورد می‌شود و متخلفین اصلی هم کار خود را انام می‌دهند و در یک امنیت خاصی به کار خود مشغول‌اند. 

وی افزود: باید امنیت را از سوء استفاده‌کنندگان از بیت‌المال سلب کرد تا این افراد بدانند ارزی را که دریافت  کردند برای کالاهای اساسی است که باید آن را وارد و بین مردم توزیع کنند. 

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:آقای رئیس‌جمهور گفت که «هم ارز ما را می‌برند و برنمی‌گردانند و هم کالای اساسی را نمی‌آورند که توزیع کنند.» وقتی آقای رئیس‌جمهور چنین  نکته‌ای را می‌گوید نشان می‌دهد که می‌دانند چه کسانی ارز را برد‌اند و دانه‌ درشت‌ها چه کسانی هستند. پس این افراد را باید تحت فشار قرار دهند تا کالاهایی را که وارد کرده‌اند بین متقاضیان توزیع کنند. 

انتهای پیام/ 

[ad_2]