[ad_1] علی رضایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان پسر کشور در شهرکرد به پایان رسید و سهم دو و میدانی قم از حضور در این رقابت‌ها ۲ مدال بود که یکی از این ۲ مدال در بخش تیمی به دست آمد ضمن اینکه یک مدال نیز در […]

[ad_1]

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان پسر کشور در شهرکرد به پایان رسید و سهم دو و میدانی قم از حضور در این رقابت‌ها ۲ مدال بود که یکی از این ۲ مدال در بخش تیمی به دست آمد ضمن اینکه یک مدال نیز در بخش دختران کسب شد.

وی افزود: در این مسابقات تیم دو و میدانی پسران قم صاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز شد به طوری که امیر مقدمی دو و میدانی کار با استعداد و آینده دار قمی در ماده ۴۰۰ متر با مانع با زمان ۵۵ ثانیه و ۸۷ ثانیه به مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی کشور دست پیدا کرد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: دیگر مدال تیم اعزامی قم در ماده تیمی رله سوئدی به دست آمد و تیم قم متشکل از ۴ دو و میدانی کار با زمان ۲ دقیقه و ۵ ثانیه و ۱۰ صدم ثانیه با رتبه سوم و مدال برنز به کار خود پایان داد. امیر مقدمی، علی ایلاد، مرتضی محمودیه و عباس زینلی اعضای تیم قم در این مسابقه بودند.

رضایی با اشاره به درخشش دو و میدانی کار قمی در مسابقات نوجوانان دختر کشور بیان داشت: در مسابقات بخش دختران نیز اتفاق ویژه‌ای برای دو و میدانی قم رخ داد و لیلا خدری دو و میدانی کار قمی در ماده ۴۰۰ متر با مانع با کسب رکورد یک دقیقه و ۱۳ ثانیه و ۹۰ صدم ثانیه پس از نماینده آذربایجان شرقی و خراسان رضوی بر سکوی سوم ایستاد.

وی عنوان کرد: پریسا جبری ۱۰۰ متر و رله، زهرا صفایی در ۱۰۰ متر مانع و رله، فاطمه سلیمانی در ۲۰۰ متر و رله، زینب کریم پور در ۱۰۰ متر و لیلا خدری در ۴۰۰ متر مانع و رله به مربیگری فاطمه فخار و سرپرستی زینب بازوکار اعضای تیم دو و میدانی دختران قم در مسابقات نوجوانان کشور بودند.

[ad_2]