[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در ۱۳ آبان ماه و در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، بسیاری از جوانان و نوجوانان قمی با حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان که از میدان روح الله تا حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها ادامه داشت، جنایات و توطئه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش علیه ملت ایران را […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در ۱۳ آبان ماه و در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، بسیاری از جوانان و نوجوانان قمی با حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان که از میدان روح الله تا حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها ادامه داشت، جنایات و توطئه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش علیه ملت ایران را محکوم کردند و آمادگی خود را برای ادامه انقلاب اسلامی در دهه پنجم انقلاب اعلام داشتند.

دانش آموزان بسیجی که سر بندهای لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا خامنه‌ای بر پیشانی بسته بودند در میدان شهدای قم، پرچم‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا را به آتش کشیدند و فریاد « هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» سر دادند.

راهپیمایان قمی همچنین در شعارهای خود از مسئولان کشور خواستند تا برای خدمت بیشتر به ملت بزرگ ایران کمر همت ببندند و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی را معطل مذاکره با کشورهای اروپایی نگذارند و به آنان اعتمادی نداشته باشند.

برخی از دانش آموزان قمی نیز جمله معروف این روزهای مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس که بازتاب گسترده‌ای در کشور داشت را بر روی دست خود نوشته بودند که «تنها راه نجات کشور، تبعیت از رهبری».

شماری از دانشجویان قمی از دانشگاه‌های مختلف استان هم در راهپیمایی ۱۳ آبان قم داشتند و برخی در پلاکادرهایی تعداد روزهای منتهی به نابودی اسرائیل را یادآور شدند و نوشتند که «۷۶۱۰ روز تا نابودی اسرائیل».

تعدادی از جوانان هیأتی نیز با دست نوشته «الایران و الاعراق، لایمکن الافراق» به اتفاقات روزهای اخیر در کشور عراق واکنش نشان دادند و  از جوانان عراقی خواستند تا اجازه تفرقه افکنی بین دو ملت را  به دشمنان ندهند.

[ad_2]