[ad_1] جواد محمد زاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: اردوی آماده سازی تیم ملی ووشوی بزرگسالان در حالی به زودی آغاز می شود که ووشوی استان قم همانند رده سنی جوانان، در بخش بزرگسالان نیز یک نماینده در اردوی تیم ملی خواهد داشت. وی افزود: امیر نجفی ووشوکار با سابقه قم که در […]

[ad_1]

جواد محمد زاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: اردوی آماده سازی تیم ملی ووشوی بزرگسالان در حالی به زودی آغاز می شود که ووشوی استان قم همانند رده سنی جوانان، در بخش بزرگسالان نیز یک نماینده در اردوی تیم ملی خواهد داشت.

وی افزود: امیر نجفی ووشوکار با سابقه قم که در مسابقات قهرمانی کشور در کرج موفق به کسب مدال برنز وزن منهای ۶۰ کیلوگرم شد اکنون جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورده و می‌تواند در صورت موفقیت در مسابقات درون اردویی، عضو تیم ملی شود.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: امیر نجفی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که بیش از ۴۰۰ ووشوکار در آن حضور داشتند در وزن منهای ۶۰ کیلو پس از حریفانی از اردبیل و هرمزگان سوم شد و می تواند بار دیگر پیراهن تیم ملی را بر تن کند.

محمد زاده بیان داشت: اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو برای شناسایی ترکیب تیم ملی به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی ۲۰۲۰ هند تشکیل خواهد شد ضمن این که امسال در رده سنی جوانان، مهدی اکبری مقدم از قم توانست مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در برونئی را از آن خود کند.

وی با اشاره به سوابق امیر نجفی عنوان کرد: نجفی سال ها قبل در رده سنی جوانان عضو تیم ملی ووشو بود و به مسابقات قهرمانی جوانان جهان در ماکائو اعزام شد و مدال نقره آن مسابقات را به دست آورد و اکنون عزم خود را برای بازگشت به تیم ملی جزم کرده است.

[ad_2]