رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام(ره) در حالی از فردا استارت می‌خورد که این مسابقات به‌صورت مستقیم از شبکه سوم سیما و رادیو ورزش پخش خواهد شد.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون کشتی کشور، میزبانی مسابقات بین‌المللی جام یادگار امام(ره) در بخش کشتی فرنگی به استان قم رسیده است.

بر همین اساس سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان، جام یادگار امام (ره) از فردا نهم تیرماه در سالن شهید حیدریان شهر قم برگزار خواهد شد.

این مسابقات در دو نوبت در ساعت‌های ۹:۳۰ تا ۱۰:۴۵ و ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۴۵ از شبکه سوم سیما به‌صورت مستقیم برای علاقه‌مندان به ورزش ملی کشور پخش خواهد شد.

همچنین شبکه رادیویی ورزش نیز این رقابت‌ها را به‌صورت زنده برای علاقه‌مندان به کشتی پوشش خواهد داد.

تاکنون کشورهای صربستان، آذربایجان، ایتالیا، قرقیزستان، اوکراین، ارمنستان، گرجستان، فنلاند، تاجیکستان، ترکیه، بلغارستان و غرب آسیا (عراق، سوریه، لبنان) به همراه تیم‌های ایران الف، ب، ج و روستایی عشایری و تیم استان قم در این مسابقات به میدان خواهند رفت.

آشوک کومار داور درجه s1 از هند نیز به‌عنوان نماینده اتحادیه جهانی بر این مسابقات نظارت خواهد داشت.

قرار است مسابقات در چهار تشک کشتی برگزار شود که سالن دوهزارنفری شهید حیدریان از روز گذشته آماده برگزار این مسابقات شده است.