[ad_1] مجید متین‌فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اجرای پروژه نهضت آسفالت در معابر شهر قم اظهار کرد: شهرداری طی سال‌های اخیر در راستای بهسازی و اجرای روکش آسفالت معابر اقدامات قابل توجهی انجام داده است. وی با تاکید بر اینکه سالیانه قریب به ۳۰۰ هزار تن آسفالت […]

[ad_1]

مجید متین‌فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اجرای پروژه نهضت آسفالت در معابر شهر قم اظهار کرد: شهرداری طی سال‌های اخیر در راستای بهسازی و اجرای روکش آسفالت معابر اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه سالیانه قریب به ۳۰۰ هزار تن آسفالت در معابر شهر توزیع می‌شود، تصریح کرد: بسیاری از معابر اصلی شهر علاوه بر پروژه‌های جدید در این سال‌ها روکش آسفالت شده و شرایط بسیار مطلوبی برای تردد پیدا کرده است.
شهردار منطقه هفت قم با تاکید بر اینکه یکی از پروژه‌های ویژه شهرداری که اجرا شد اجرای روکش آسفالت خیابان شهدا بود افزود: این پروژه توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری با اعتبار ۶ میلیارد ریال اجرا شد.
وی با بیان اینکه این پروژه به طول تقریبی هزار متر انجام شد، اظهار کرد: در قالب این پروژه روکش آسفالت خیابان شهدا حدفاصل چهار راه بیمارستان تا میدان جانبازان در مدت چهار شب برای کنترل ترافیک عبوری صورت گرفت.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

[ad_2]