[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، بعد از درخششی که علیرضا نجاتی ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم در ترکیب تیم اعزامی ایران به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ داشت و عملکرد موفق این کشتی‌گیر با کسب عنوان سومی جهان، نشان برنز دنیا و سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ همراه شد، این رشته بیشتر در کانون توجه […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، بعد از درخششی که علیرضا نجاتی ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم در ترکیب تیم اعزامی ایران به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ داشت و عملکرد موفق این کشتی‌گیر با کسب عنوان سومی جهان، نشان برنز دنیا و سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ همراه شد، این رشته بیشتر در کانون توجه علاقمندان به ورزش قرار دارد.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران بعد از مسابقات جهانی با نظر محمد بنا سرمربی این تیم از روز دهم آبان ماه آغاز می‌شود و در این اردو، فرنگی‌کاران مورد نظر کادر فنی در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم خود را برای مسابقات مهم آتی آماده می‌کنند.

در این اردو کشتی‌گیران استان‌های خوزستان، البرز، تهران، فارس، مازندران و قم حضور دارند، در حالی که نماینده‌های قم در این اردو محمدجواد رضایی و علیرضا نجاتی هستند، کشتی‌گیرانی که از رده سنی نونهالان تا کنون در رده ملی حضور دارند و ستاره‌های کشتی فرنگی قم به شمار می‌روند.

نجاتی و رضایی که مقطعی در رده سنی نوجوانان با یکدیگر هم‌ وزن بودند اکنون در اوزان ۶۰ و ۶۳ کیلوگرم عضو تیم ملی ایران هستند و از روز دهم آبان ماه در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران در کنار دیگر ملی‌پوشان تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را آغاز می‌کنند.

در این اردو که تا روز ۲۱ آبان ماه در خانه کشتی محمد بنا جریان دارد، علیرضا نجاتی دارنده رتبه سوم جهان در سال ۲۰۱۹ در وزن ۶۰ کیلوگرم با دو کشتی‌گیر تهرانی و خوزستان به نام‌های شیرزاد بهشتی‌طلا و مهدی محسن‌نژاد تمرین می‌کند تا به عنوان فرنگی‌کار المپیکی قم توانایی‌های خود را به کادر فنی تیم ملی نشان دهد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم این اردوی تیم ملی، محمدجواد رضایی نماینده کشتی فرنگی قم است، کشتی‌گیری که سابقه حضور در مسابقات مختلف بین‌المللی، آسیایی و جهانی را دارد و مدال‌های برون‌مرزی متعددی نیز کسب کرده و حالا باید در این وزن با حامد تاب و محمد الیاسی دو فرنگی‌کار خوزستانی رقابت کند.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

[ad_2]