[ad_1] مرتضی صبوری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: بر اساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی امروز آسمان قم صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش موقت ابر، وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک محلی است. وی گفت: در غروب روز یکشنبه وزش باد از سمت شمال غرب سبب […]

[ad_1]

مرتضی صبوری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: بر اساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی امروز آسمان قم صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش موقت ابر، وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک محلی است.

وی گفت: در غروب روز یکشنبه وزش باد از سمت شمال غرب سبب گرد و خاک محلی و کاهش دما خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان قم اظهار داشت: در روز دوشنبه جوی آرام بر استان قم حاکم می‌شود و از لحاظ دمایی نیز از فردا شب از شدت گرما کاسته خواهد شد.

وی گفت: حداقل دمای هوای امروز ۲۵ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۲ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز یکشنبه ۲۴ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۳ درجه و حداقل دمای هوای قم طی روز دوشنبه ۲۱ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۱ درجه خواهد بود.

صبوری ابراز کرد: سرعت وزش باد بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی، یکشنبه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی و دوشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی است.

[ad_2]