[ad_1] سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: هوای امروز قم صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد است. وی با اشاره به افزایش گرد و خاک در روز دوشنبه افزود: هوای این استان فردا دوشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید و […]

[ad_1]

سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: هوای امروز قم صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد است.

وی با اشاره به افزایش گرد و خاک در روز دوشنبه افزود: هوای این استان فردا دوشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم گفت: هوای استان قم در روز سه‌شنبه صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید و غبار آلود پیش بینی می‌شود.

وی گفت: حداقل دمای هوای قم طی امروز ۲۵ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۳ درجه، حداقل دمای هوای قم در فردا دوشنبه ۲۵ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۲ درجه، حداقل دمای هوای این استان در روز سه‌شنبه ۲۳ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۸ درجه خواهد بود.

اسماعیلی با اشاره به کاهش دمای هوا در روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری افزود: سرعت وزش باد امروز بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی، دوشنبه بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی و سه شنبه بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمالی خواهد بود.

[ad_2]