[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، از هفته ششم نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور که تیم شیمیدُر قم در میهمانی تیم صدرنشین شهرداری گرگان نتیجه را واگذار کرد، شاگردان محمدرضا اسلامی تا کنون به هیچ تیمی نباخته‌ و ۹ برد متوالی کسب کرده‌اند. شیمیدُر که در ابتدای […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، از هفته ششم نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور که تیم شیمیدُر قم در میهمانی تیم صدرنشین شهرداری گرگان نتیجه را واگذار کرد، شاگردان محمدرضا اسلامی تا کنون به هیچ تیمی نباخته‌ و ۹ برد متوالی کسب کرده‌اند.

شیمیدُر که در ابتدای فصل با شوک مصدومیت بازیکنان کلیدی خود و نیمکت خالی مواجه شد، از هفته هفتم تا پایان هفته پانزدهم لیگ برتر در تمامی بازی‌های خود به پیروزی رسیده، آمار موفقی که تنها اختصاص به نماینده بسکتبال قم دارد و حالا این تیم را به یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی تبدیل کرده است.

نماینده استان قم به پشتوانه یک کادر مدیریتی قوی در شرکت شیمیدُر سلف که در راس آنها هنریک درغوکاسیان قرار دارد، بدون دغدغه متداول اکثر تیم‌های باشگاهی و حرفه‌ای ورزش ایران یعنی مسائل مالی، در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بسکتبال ایران یکه‌تازی می‌کند و در یک امتیازی صدرنشین رقابت‌ها، هم اکنون مدعی قهرمانی است.

شیمیدُر قم در هفتمین بازی خانگی خود از فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم مدعی و مطرح مهرام صف‌آرایی کرد و در پایان یک دیدار کاملا مهیج و تماشایی که تمام لحظات آن در اوج حساسیت و هیجان به انجام رسید، این شاگردان محمدرضا اسلامی بودند که با نتیجه ۶۸ بر ۶۶ پیروز شدند.

این پیروزی هم انتقام شیمیدُر قم از بابت شکست نیم‌فصل نخست لیگ برتر مقابل مهرام بود و هم موجب شد تا نماینده بسکتبال قم یک امتیاز بالاتر از رقیب سنتی خود به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کرده و در فاصله یک امتیازی تیم صدرنشین شهرداری گرگان و با امتیازی مشابه تیم دوم جدول یعنی پتروشیمی بندر امام به روند صعودی خود ادامه دهد.

در جدول تیم شهرداری گرگان با ۲۸ امتیاز صدرنشین است، پتروشیمی بندر امام با ۲۷ امتیاز و تفاضل ۲۳۷ در رده دوم ایستاده و شیمیدُر قم با ۲۷ امتیاز و تفاضل ۱۳۲ در رده سوم جای دارد، ضمن اینکه پالایش نفت آبادان و مهرام هر کدام با ۲۶ امتیاز بر حسب تفاضل گل در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

[ad_2]