[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام محمد علی موحدی قبل از ظهر پنج‌شنبه در سومین اجلاسیه اعتاب مقدسه که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه تصویب مصوبات راهبردی باعث می‌شود تا از دل آن‌ها مصوبات کاربردی به دست آید، اظهار کرد: تا کنون ۴۱ جلسه در دبیرخانه اجلاسیه برگزار […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام محمد علی موحدی قبل از ظهر پنج‌شنبه در سومین اجلاسیه اعتاب مقدسه که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه تصویب مصوبات راهبردی باعث می‌شود تا از دل آن‌ها مصوبات کاربردی به دست آید، اظهار کرد: تا کنون ۴۱ جلسه در دبیرخانه اجلاسیه برگزار شده که ۱۰۳ مصوبه و ۴۰ طرح داشته است.

وی ادامه داد: توسعه و تعمیق ارتباط با آستان‌های مقدس عراق و پیگیری برنامه‌های آستان مقدس در داخل کشور از برنامه‌های اجلاسیه اعتاب مقدس است.

دبیر اجلاسیه اعتاب مقدسه افزود: بعد از هم‌افزایی آستان‌های مقدس، طرح‌های مختلفی مشخص شده که تولیت‌های آستان مقدس باید در راستای اجرایی کردن آن‌ها گام‌های جدی را بردارند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های مورد نظر آستان‌های مقدس سبب هم‌افزایی آن‌ها شده و ظرفیت عظیمی را پیش روی ما قرار می‌دهد، گفت: طرح‌هایی که قرار است اجرا شود باید ضمانت اجرایی داشته باشد و برای آن‌ها بودجه در نظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام موحدی عنوان کرد: تعمیق و توسعه اعتاب مقدسه از طرح‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و حضور تولیت‌های اعتاب مقدسه عراق در جشن آغاز دهه کرامت در همین راستا است و این ارتباطات ادامه دارد.

دبیر اجلاسیه اعتاب مقدسه از به تصویب رسیدن ۲۰ طرح قرآنی خبر داد و گفت: اجرای این طرح‌ها سبب هم‌افزایی اعتاب مقدسه می‌شود ولی اگر برای این برنامه‌ها بودجه‌ای در نظر گرفته نشود، ضمانت اجرایی ندارد.

[ad_2]