[ad_1] حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه طرح نشاط معنوی شامل برنامه‌های عقیدتی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است که طی ایام تابستان در ۱۶ بقعه استان قم برگزار می‌شود، افزود: طرح نشاط معنوی در ۱۱ بقعه متبرکه فعال و پنج بقعه حاشیه این بقاع اجرا می‌شود. وی با اشاره […]

[ad_1]

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه طرح نشاط معنوی شامل برنامه‌های عقیدتی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است که طی ایام تابستان در ۱۶ بقعه استان قم برگزار می‌شود، افزود: طرح نشاط معنوی در ۱۱ بقعه متبرکه فعال و پنج بقعه حاشیه این بقاع اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته تعداد ۲ هزار نفر در این طرح شرکت کردند، تصریح کرد: برای امسال پیش بینی شده که تعداد بیشتری در طرح نشاط معنوی شرکت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان کرد: ۴۵ مبلغ فعال در حوزه کودک در این طرح برنامه‌های متعدد برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای یک روزه در سطح استان در بقاع متبرکه، افزود: کلیه برنامه‌های تابستانه سازمان اوقاف حتی برنامه‌های ورزشی به صورت رایگان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه هدف از برگزاری طرح نشاط معنوی در امام زادگان ارتقای سطح کیفی و علمی مجاوران امام زادگان است، گفت: در اکثر بقاع متبرکه که طرح نشاط معنوی اجرا می‌شود مشاورین نیز حضور دارند.

وی عنوان کرد: در برخی از بقاع متبرکه که پایگاه بسیج قرار دارد طرح نشاط تعالی برگزار می‌شود که در صورت تمایل با آنها در اجرای طرح نشاط معنوی تعامل می‌کنیم.

[ad_2]