[ad_1] سید محمدتقی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در پاسخ به سوژه مردمی ثبت‌شده در سامانه فارس من با عنوان «وضعیت فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی قم» اظهار کرد: یکی از موضوعات مطرح در حوزه حجاب و عفاف در شهر قم وضعیت فرهنگی نمایشگاه‌های برگزارشده در محل نمایشگاه دائمی استان قم بود. وی […]

[ad_1]

سید محمدتقی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در پاسخ به سوژه مردمی ثبت‌شده در سامانه فارس من با عنوان «وضعیت فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی قم» اظهار کرد: یکی از موضوعات مطرح در حوزه حجاب و عفاف در شهر قم وضعیت فرهنگی نمایشگاه‌های برگزارشده در محل نمایشگاه دائمی استان قم بود.

وی ادامه داد: با توجه به حضور غرفه داران از دیگر استان‌های کشور و همچنین وضعیت خاص قم در حوزه حجاب و عفاف و بعضاً عدم آگاهی آنان از وضعیت این شهر، ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم تصمیم به راه‌اندازی دفتری ثابت در این نمایشگاه گرفت.

جانشین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به اینکه با همکاری مسؤولان این دفتر در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم راه‌اندازی شد، ابراز کرد: نیروهای مستقرشده در این دفتر از نیروهای آموزش‌دیده ما در بحث امربه‌معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی هستند که با حساسیتی خاص در این محل انجام‌وظیفه می‌کنند.

حسینی افزود: این تذکرها با رعایت مراتب امربه‌معروف توسط نیروهای خانم و آقا به غرفه داران و بازدیدکنندگان ارائه می‌شود تا هم حریم قم حفظ شود و هم غرفه دارانی که از خارج از قم به این شهر آمده‌اند دید منفی پیدا نکنند و خوشبختانه این روند بسیار مثبت بوده و آثار خوبی به همراه داشته است.

انتهای پیام/۲۲۵۸/خ

[ad_2]