[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، در شرایطی که حدود سه ماه دیگر به بازی‌های مرحله نهایی شانزدهمین دوره فوتسال جام ملت‌های آسیا باقی مانده، تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران به عنوان قدرت اول قاره کهن روند آماده‌سازی خود را در خلال انجام بازی‌های لیگ برتر پیگیری می‌کند. تیم ملی زیر نظر سرمربی […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، در شرایطی که حدود سه ماه دیگر به بازی‌های مرحله نهایی شانزدهمین دوره فوتسال جام ملت‌های آسیا باقی مانده، تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران به عنوان قدرت اول قاره کهن روند آماده‌سازی خود را در خلال انجام بازی‌های لیگ برتر پیگیری می‌کند.

تیم ملی زیر نظر سرمربی موفق خود یعنی سیدمحمد ناظم‌الشریعه بعد از تکرار قهرمانی‌های خود در قاره و کسب مقام سوم جام جهانی ۲۰۱۶ فوتسال که برای نخستین‌بار در تاریخ فوتسال کشورمان رقم خورد، اکنون به دنبال یک قهرمانی دیگر در جام ملت‌های آسیا و سهمیه جام جهانی ۲۰۲۰ است.

به همین منظور تدارکات قوی برای آماده‌سازی تیم ملی در نظر گرفته شده و تورنمنت بین‌المللی مشهد با حضور تیم‌های مطرح فوتسال اروپا از جمله این تدارک‌ها برای تقویت تیم ملی است، رقابت‌هایی که در آن دو ملی‌پوش فوتسال قم نیز در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران برابر رقبا به میدان می‌روند.

علی‌اصغر حسن‌زاده بازیکن اسبق تیم‌های ارم‌کیش قم، صبای قم، فولاد ماهان اصفهان، نوریلسکی نیکل روسیه، شنزن چین و ملی‌پوش فعلی تیم گیتی‌پسند اصفهان که به عنوان ستاره فوتسال قم دارای سابقه چهار عنوان مرد سالی فوتسال آسیا است در کنار محمدطاها نعمتیان بازیکن قمی حال حاضر تیم ستارگان ورامین نماینده‌های قم در تورنمنت مشهد محسوب می‌شوند.

این در حالی است که دهمین اردوی آماده‌سازی‌ تیم ملی فوتسال با حضور ۱۶ بازیکن به منظور حضور در تورنمنت فوتسال مشهد از روز پنجشنبه هفتم آذرماه در این شهر آغاز می‌شود و ملی‌پوشان علاوه بر حضور در اردوی متصل به مسابقات، از دهم تا سیزدهم آذر در تورنمنت مشهد به میدان خواهند رفت تا آماده حضور موفق در دوره جدید جام ملت‌های آسیا شوند.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

[ad_2]