[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در راه حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران قرارداد یکی از مهره‌های مهم خود را تمدید کرد تا با امیدواری بیشتری در انتظار هفته‌های آتی باشد. محمد کوهستانی بازیکن باسابقه و باارزش تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در پی حصول توافق […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در راه حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران قرارداد یکی از مهره‌های مهم خود را تمدید کرد تا با امیدواری بیشتری در انتظار هفته‌های آتی باشد.

محمد کوهستانی بازیکن باسابقه و باارزش تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در پی حصول توافق با این باشگاه در فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران نیز با پیراهن نماینده قم به میدان می‌رود و تمدید قرارداد وی خبر خوشی برای فوتسال دوستان قمی محسوب می‌شود.

کوهستانی که در زمره باتجربه‌های تیم محمد سیما به شمار می‌رود در سال‌های گذشته در تیم‌های قمی حاضر در لیگ برتر بازی کرده و در مقاطعی نیز در تیم‌هایی چون شهرداری ساوه و دبیری تبریز حضور داشته است.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم همچنان در حال تلاش برای جذب مهره‌های جدید برای حضور قدرتمند در لیگ برتر است اما تاکنون موفقیتی در زمینه جذب بازیکنان موثر تازه کسب نکرده و تنها توانسته قرارداد بازیکنان فصل قبل خود را تمدید کند.

همچنین علیرضا وفایی بازیکن تأثیرگذار این تیم نیز امسال تیمش را به مقصد مس سونگون ترک کرده و باشگاه قمی نتوانسته جانشین مناسبی برای وی پیدا کند. فصل جدید لیگ برتر فوتسال تیرماه آغاز می‌شود.

[ad_2]