[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، هیأت ورزش‌های رزمی استان قم از زمان روی کار آمدن یکی از چهره‌های با سابقه رزمی قم یعنی علی یزدی گام‌های موثر و مفیدی در مسیر رشد و پیشرفت برداشته و در ادامه برنامه‌های متنوع خود روزهای پایانی آبان از یک رقابت بین‌المللی میزبانی خواهد کرد. بر […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، هیأت ورزش‌های رزمی استان قم از زمان روی کار آمدن یکی از چهره‌های با سابقه رزمی قم یعنی علی یزدی گام‌های موثر و مفیدی در مسیر رشد و پیشرفت برداشته و در ادامه برنامه‌های متنوع خود روزهای پایانی آبان از یک رقابت بین‌المللی میزبانی خواهد کرد.

بر این اساس قرار است مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ جام شکوه خلیج‌فارس با عنوان گرامیداشت دومین کنگره شهیدان استان قم روز ۲۹ آبان ماه در قم برگزار شود، به همین منظور جلسه هماهنگی رقابت‌ها با حضور علی یزدی رئیس هیأت ورزش‌های رزمی، محمدمهدی رحمتی دبیر هیأت و مجید گایینی نماینده کیک بوکسینگ AIKIA قم برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تایید این خبر، اظهار کرد: قم ظرفیت و توانمندی قابل ملاحظه‌ای در ورزش رزمی دارد و برگزاری چنین رقابت‌هایی موجب رشد و اعتلای بیش از پیش و همچنین ایجاد یک فرصت مناسب برای درخشش رزمی‌کاران قم خواهد بود.

علی یزدی در ادامه به برگزاری مطلوب رقابت‌های لیگ انفرادی کیک‌بوکسینگ در قم اشاره و عنوان کرد: باید به عنوان خادم هیأت ورزش‌های رزمی استان قم از حامیان و عوامل برگزاری دومین دوره لیگ انفرادی کیک‌بوکسینگ قم تشکر کنم زیرا لیگ بسیار خوب و پویا برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: تک تک مسوولان، مربیان، داوران، رزمی‌کاران ما در طول سه ماه برگزاری این رقابت‌ها یار و یاور هیأت بودند و بدون تردید حضور یک دل خانواده بزرگ رزمی باعث رقم خوردن این رویداد منحصر به فرد شد، مسابقاتی که اختتامیه آن با حضور سرپرست فدراسیون رزمی باشکوه‌ و به یادماندنی بود.

یزدی تصریح کرد: خوشبختانه هم حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و هم فدراسیون رزمی از این هیأت بسیار خوب است، ضمن اینکه باید از استاد عباسی رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم، حسن مرادی عضو هیأت رئیسه هیأت رزمی و فرمانده قرارگاه ستاد فرماندهی و هادی دوستی‌مقدم معاونت بانک مسکن نیز تقدیر شود که حامی هیأت رزمی قم در این مسابقات بودند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم در پایان اظهار کرد: امیدوارم ثمره این لیگ که برگزاری آن زحمات زیادی به دنبال داشت، آمادگی هر چه بیشتر رزمی‌کاران ما و موفقیت‌های آنها در مسابقات کشوری، ملی و فرا ملی بوده و هر روز شاهد کسب سکوهای قهرمانی توسط ورزشکاران عزیز باشیم.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

[ad_2]