[ad_1] محمد مهدی حلوایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: تیم والیبال افق قم قرار بود در هفغته نخست لیگ برتر والیبال بانوان روز پنج شنبه ۳۰ آبان نخستین دیدار خود را برگزار کند اما دیدار نماینده قم در لیگ برتر والیبال بانوان لغو شد. وی افزود: بنا بر صلاحدید فدراسیون والیبال، تمامی دیدارهای […]

[ad_1]

محمد مهدی حلوایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: تیم والیبال افق قم قرار بود در هفغته نخست لیگ برتر والیبال بانوان روز پنج شنبه ۳۰ آبان نخستین دیدار خود را برگزار کند اما دیدار نماینده قم در لیگ برتر والیبال بانوان لغو شد.

وی افزود: بنا بر صلاحدید فدراسیون والیبال، تمامی دیدارهای هفته نخست لیگ برتر بانوان لغو شد و قرار است این مسابقات روز دوشنبه ۴ آذر برگزار شود و بر این اساس تیم افق قم در اولین دیدار خود میهمان خواهد بود.

رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: حریف تیم افق قم در نخستین دیدار تیم هولدینگ اطلس تهران است و تیم‌های اکسون تهران، پیکان تهران، سایپای تهران، اطلس تهران، باریج اسانس کاشان، نماینده فارس، شورا و شهرداری قزوین و ذوب آهن اصفهان رقبای تیم افق در فصل جدید هستند.

حلوایی بیان داشت: علاوه بر تیم بانوان افق قم، تیم والیبال مردان افق نیز در مسابقات دسته اول کشور حضور دارد و دومین سال حضور در لیگ دسته یک والیبال مردان کشور را تجربه می کند در حالی که پیش از آن، تیم کریمه قم برای مدت ۲ فصل، نماینده قم در این سطح بود.

وی عنوان کرد: حضور بخش خصوصی در عرصه ورزش امروز نیاز ضروری ورزش کشور و به ویژه استان قم است و باید تمهیداتی برای جذب و حفظ سرمایه گذاران بخش خصوصی در عرصه ورزش در نظر گرفته شود.

[ad_2]