حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شفیع‌زاده به‌عنوان مدیرکل جدید اعزام مبلغ سازمان اوقاف منصوب شد.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، آیین تودیع و معارفه مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در ساختمان اعزام مبلغ اوقاف قم برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل اعزام مبلغ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامرضا شفیع‌زاده به‌عنوان مدیرکل اعزام مبلغ اوقاف و امور خیریه منصوب و همچنین از زحمات حجت‌الاسلام احمد شعبانی نیز تقدیر و تشکر شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد شعبانی در ابتدای مراسم، ضمن بیان فعالیت‌های اعزام مبلغ سازمان اوقاف در طول تصدی خدمت خود در اعزام مبلغ اوقاف اظهار داشت: تنها نهادی که در رأس فعالیت‌های فرهنگی و دینی حرکت می‌کند سازمان اوقاف است که در راستای پیشبرد اهداف و فرمایشات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد.

مدیرکل سابق اعزام مبلغ اوقاف افزود: تمام تلاش‌های بنده در طول چند سال در جهت حفظ حریم اوقاف و اجرای قوانین در راستای حفظ شخصیت و جایگاه مبلغان که سربازان امام زمان(عج) هستند، بوده است.

وی با اشاره به کارهای انجام‌شده از سوی معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و مبلغان گفت: هر کاری که در طول این چند سال محقق شده همگی مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و مبلغان هستیم و اعزام مبلغ سازمان اوقاف به اعتراف مراکز تبلیغی فرهنگی از بعد کار اجرایی و گفتمانی از سطح بالایی برخوردار است.

در ادامه مراسم، حجت‌الاسلام شفیع‌زاده گفت: در چند سال اخیر شاهد تحول عظیم در عرصه‌های فرهنگی هستیم و این تلاش‌های شبانه‌روزی مرهون خدمت‌گذاران معاونت فرهنگی اوقاف بوده و اخلاص در این زمینه موج می‌زد.

لازم به یادآوری است که حجت‌الاسلام شعبانی نیز به‌عنوان مشاور معاون فرهنگی اجتماعی منصوب شد.