[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، در پیام تسلیت این مرجع تقلید آمده است: خبر درگذشت عالم زحمتکش و مورخ متبحر مرحوم علامه سید جعفر مرتضی عاملی موجب تأثر و تألم شدید گردید. دراین پیام افزوده شده است: این عالم بزرگوار عمر با برکت خود را در راه تبیین سیره اهل بیت علیهم […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، در پیام تسلیت این مرجع تقلید آمده است: خبر درگذشت عالم زحمتکش و مورخ متبحر مرحوم علامه سید جعفر مرتضی عاملی موجب تأثر و تألم شدید گردید.

دراین پیام افزوده شده است: این عالم بزرگوار عمر با برکت خود را در راه تبیین سیره اهل بیت علیهم السلام و تألیف کتب ذی قیمت در زمینه تاریخ اسلام و تشیع صرف نمودند و در راه تربیت دانش آموختگان و حقیقت جویان مکتب اسلام زحمات زیادی کشیدند و همچنین در لبنان منشأ خیرات و برکات متعددی بودند.

در این پیام تصریح شده است: اینجانب این ضایعه مولمه را در درجه اول به محضر امام زمان علیه السلام و مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری همچنین حوزه های علمیه نجف اشرف و قم و طلاب فرهیخته لبنانی تسلیت گفته و برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان آن مرحوم صبر و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]