[ad_1] محمد مهدی حلوایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه درباره حضور تیمی از قم در لیگ برتر والیبال بانوان اظهار داشت: بر همگان روشن است که در قم از نظر نیروی انسانی توان و ظرفیت حضور در لیگ برتر والیبال بانوان وجود ندارد و ما به این مسئله واقف هستیم اما به حضور در فصل […]

[ad_1]

محمد مهدی حلوایی در گفتگو با
خبرنگار شهرکریمه درباره حضور تیمی از قم در لیگ برتر والیبال بانوان اظهار داشت: بر همگان روشن است که در قم از نظر نیروی انسانی توان و ظرفیت حضور در لیگ برتر والیبال بانوان وجود ندارد و ما به این مسئله واقف هستیم اما به حضور در فصل پیش رو به عنوان یک فرصت، نگاه می‌کنیم.

وی افزود: والیبال قم بازیکن بزرگسالی در سطح لیگ برتر بانوان در اختیار ندارد و اتکای ما به جوان‌ها است. پس از این که باشگاه افق برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرد ما این اتفاق را شانسی برای ورود دختران والیبالیست قم به سطحی ویژه و حرفه‌ای ارزیابی کردیم.

رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: مردم از نماینده قم در لیگ برتر والیبال انتظار نتیجه نداشته باشند و حضور این تیم در لیگ برتر تنها برای تجربه اندوزی است. ممکن است نماینده قم در تمام فصل نتایج خود را واگذار کند اما برای جامعه والیبال قم، همین که تیمی از قم با حضور نفرات بومی بتواند در لیگ برتر حاضر باشد ارزشمند است.

حلوایی بیان داشت: چشم خود را به روی نتایج آینده تیم افق در لیگ برتر بانوان می‌بندیم. دختران والیبالیست ما باید از این فرصت استفاده کنند و این که می‌تواند پنجه در پنجه والیبالیست‌های بزرگ و ملی پوش ایران بیندازند بسیار ارزشمند است و برای والیبال قم کفایت می‌کند.

وی عنوان کرد: در والیبال بانوان قم، نیاز به نسل جدیدی از بازیکنان داریم که پای کار بمانند و آینده والیبال قم را بسازند. در مدارس والیبال و باشگاه‌ها، مربیان زحمتکشی داریم و این که حاصل این زحمات را ببینیم و بازیکنانی در سطح بالای کشور در اختیار داشته باشیم اهمیت دارد.

[ad_2]