[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر پنج‌شنبه در دیدار رئیس پدافند غیرعامل کشور که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه در قم برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) از آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ یاد کرده است. وی با بیان اینکه برای مقابله با آمریکا نیازمند قدرت در تمام […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر پنج‌شنبه در دیدار رئیس پدافند غیرعامل کشور که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه در قم برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) از آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ یاد کرده است.

وی با بیان اینکه برای مقابله با آمریکا نیازمند قدرت در تمام حوزه‌ها هستیم، افزود: باید به کسب همه علوم به‌ ویژه در حوزه پدافند غیرعامل توجه کنیم.

این مفسر قرآن کریم تأکید کرد: انجام درست وظایف در هنگام پذیرش مسئولیت‌ها امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند در همه شرایط و مسئولیت‌ها به انسان وعده یاری داده است، افزود: با تدبر در امور عالم درمی‌یابیم که اختلاف شئون کاری جزئی آیات الهی بوده و غیرقابل‌انکار است.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: دشمنی‌های آمریکا در برابر ایران بسیار زیاد است و همیشه و در همه مراحل وجود داشته است.

هدف آمریکا شکست نظام جمهوری اسلامی است

وی تنها هدف آمریکا را شکست نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: استقامت و پایداری نظام موجب عدم توانایی آمریکا برای شکست ما شده است زیرا همیشه اراده آمریکا از پا درآوردن نظام اسلامی بوده است.

مرجع تقلید شیعیان افزود: مردم و مسئولان باید بدانند که دشمن قسم‌خورده ما یعنی آمریکا برای شکست نظام جمهوری اسلامی همیشه توطئه‌های بسیاری داشته و دارد که باید مراقب آنها باشند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن همیشه درصدد نابودی انقلاب اسلامی ایران بوده است، افزود: دشمن هیچ‌گاه از پای ننشسته و منتظر زمان مناسب برای اجرای توطئه‌های خود علیه ایران است.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه اراده خداوند تا امروز بر حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده است، تصریح کرد: با کمک خداوند هیچ قدرتی نتوانسته کوچک‌ترین ضربه‌ای به انقلاب و نظام وارد کند اما دشمنان از پای ننشسته و هر روز با توطئه‌ای جدید وارد میدان می‌شوند.

وی تأکید کرد: دشمنان برای کمرنگ کردن اعتقادات مذهبی و دینی مردم برنامه‌های بسیاری دارند که باید با آنها مقابله کرد.

استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه دشمنان آرزوی خود را برای نابودی انقلاب به گور می‌برند، افزود: همه مسئولان باید نسبت به توطئه دشمن برای کمرنگ کردن اعتقادات دینی مردم به‌ویژه اعتقاد به امام زمان(عج) آگاه و هوشیار عمل کنند.

[ad_2]