[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر سه شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان انتظامی سراسر کشور با بیان اینکه انبیا و اولیای الهی برای آگاهی ما آمده‌اند، افزود: پیامبران الهی آمده‌اند تا بدانیم حق و باطل چیست و چه اقداماتی انجام دهیم و از چه کاری دوری‌ کنیم. وی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر سه شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان انتظامی سراسر کشور با بیان اینکه انبیا و اولیای الهی برای آگاهی ما آمده‌اند، افزود: پیامبران الهی آمده‌اند تا بدانیم حق و باطل چیست و چه اقداماتی انجام دهیم و از چه کاری دوری‌ کنیم.

وی بیان کرد: خداوند می‌فرماید که هنگامی‌که فرزندان متولد شدند هیچ‌چیزی نداشتند ولی چشم و گوش و ابزار برای دریافت آیات الهی به آنها دادیم و قرآن و آیات برای تذکر است.

استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه در شنیدن آیات الهی دو دسته افراد هستند،‌ افزود: دسته اول کسانی هستند که ایمانشان با شنیدن آیات الهی بالا می‌رود و برخی دیگر نیز لج بازی می‌کنند.

وی با تأکید بر استفاده درست از نعمت‌های خداوند، تصریح کرد: حرکت در مسیر رضای الهی امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به ضرورت حفظ حقوق مردم توسط مسئولان افزود: افرادی که در خدمت نظام اسلامی هستند باید مراقب باشند حقی ناحق نشود و ناحقی حق نشود.

وی ادامه داد: باید دلسوزانه به مردم خدمت کرد و حاجت آن‌ها را روا کرد تا بتوان به موفقیت دست یافت.

[ad_2]