[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر حسینی نژاد در گفت‌ و گو با خبرنگاران فارس و شهرکریمه با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی شهر مقدس قم اظهار کرد: هدف از تشکیل قرارگاه این بود که دستگاه‌ها را پشتیبانی کرده و همچنین کمبودها و انگیزه‌های ضعیف را کشف و […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر حسینی نژاد در گفت‌ و گو با خبرنگاران فارس و شهرکریمه با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی شهر مقدس قم اظهار کرد: هدف از تشکیل قرارگاه این بود که دستگاه‌ها را پشتیبانی کرده و همچنین کمبودها و انگیزه‌های ضعیف را کشف و حمایت کند.

دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم افزود: خوشبختانه قرارگاه تا کنون در این زمینه موفق بوده و علاوه بر آن وظایفی که دستگاه‌ها داشتند و انجام نمی‌دادند را به آنها یادآوری کرد و قرارگاه مطالبه گری را در  قم تحقق داده است.
وی با بیان اینکه متاسفانه تا کنون انگیزه‌ها در دستگاه‌ها ضعیف بوده عنوان کرد: قرارگاه از دستگاه‌‌ها امور محوله را مطالبه می‌کند و در برابر کوتاهی‌ها نیز برخورد خواهد شد و قرار بر این است که کاستی‌ها به طور جدی پیگیری و بررسی شوند.
حسینی‌نژاد یکی از اهداف مهم تشکیل این قرارگاه را حمایت از مردم برشمرد و اظهار کرد: مردم باید پای کار بیایند و بسیاری از مشکلات با همکاری دستگاه‌ها و مردم حل می شود.
دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم خاطرنشان کرد: ما به دنبال گزارش عادی دستگاه‌ها نیستیم بلکه از آنها می‌خواهیم تا اقداماتی را که در راستای مطالبات مقام معظم رهبری انجام داده اند ارائه دهند. ۲۸ دستگاه وظیفه مستقیم در امر حجاب و عفاف دارند و دستگاه‌های دیگر هم به طرق مختلف وظایف دیگری دارند که می‌توانند کمک کنند به ویژه آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه که همه باید پای کار بیایند و این مطالبه گری شروع شده و مردم و مسؤولان پای کار آمده اند.
حسینی نژاد ادامه داد: دنبال ایجاد تشکیلات جدید نیستیم بلکه می‌خواهیم از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف استفاده کنیم و باید مسائل جوانان مورد توجه باشد.
وی حوزه علمیه را ظرفیت مناسبی در راستای تحقق اهداف دانست و گفت: ظرفیت حوزه علمیه نباید نادیده گرفته شود، امر به معروف آیه قرآن بوده و مثل نماز واجب است و ما انتظار داریم حوزویان پای کار بیایند و در این زمینه موثر واقع شوند.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]