[ad_1] محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: هیئت تنیس روی میز قم پس از سپری کردن سالی موفق در سال ۹۷ امسال نیز برنامه‌هایی جدی و عمده برای رشد و توسعه تنیس روی میز قم در دستور کار دارد و در حوزه قهرمانی، پینگ پنگ بازان قمی به مرحله ثمردهی نزدیک می‌شوند. […]

[ad_1]

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: هیئت تنیس روی میز قم پس از سپری کردن سالی موفق در سال ۹۷ امسال نیز برنامه‌هایی جدی و عمده برای رشد و توسعه تنیس روی میز قم در دستور کار دارد و در حوزه قهرمانی، پینگ پنگ بازان قمی به مرحله ثمردهی نزدیک می‌شوند.

وی افزود: عملکرد فوق العاده پینگ پنگ بازان قم در مسابقات لیگ و تور ایرانی در رده‌های سنی مختلف و رسیدن به جمع برترین‌های رنکینگ نشان می‌دهد در زمینه سرمایه گذاری در زمینه بازیکنان جوان در مسیر مناسبی حرکت کرده‌ایم اما این میزان از پیشرفت به معنای رضایت و بی نیازی از پیشرفت بیشتر نیست.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم با اشاره به انتشار تقویم رسمی کاری فدراسیون تنیس روی میز در سال ۹۸ گفت: با انتشار تقویم رسمی فدراسیون قم میزبانی مسابقات دور اول تور ایرانی هوپس یا همان رده نونهالان پسر کشور را بر عهده خواهد داشت و این مسابقات ۲۴ تا ۲۶ مرداد برگزار می‌شود.

عموییان بیان داشت: در بخش هوپس، در سال‌های اخیر تلاش ویژه ای داشته‌ایم و میزبانی از این رویداد با هدف بسترسازی برای رشد پینگ پنگ بازان خردسال و نونهال مت صورت می‌گیرد. پینگ پنگ قم به ستاره سازی نیاز دارد و باید تعداد ورزشکاران سطح بالای خود را بیش از این افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: در مراسمی که چندی قبل با حضور مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در قم برگزار شد از مدال آوران و چهره‌های تلاشگر عرصه تنیس روی میز قم تجلیل به عمل آمد و در این نشست با ریاست فدراسیون بر توسعه همکاری‌ها برای پیشرفت تنیس روی میز قم تاکید شد.

[ad_2]