[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، بازی‌های هفته دوم از مرحله مقدماتی فصل ۹۹ – ۱۳۹۸ لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که مهام‌پلیمر قم در نخستین دیدار خانگی میزبان تیم سپاهان درود بود و از حریف یک پیروزی ارزشمند و سه امتیاز شیرین به دست آورد. بازی […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، بازی‌های هفته دوم از مرحله مقدماتی فصل ۹۹ – ۱۳۹۸ لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که مهام‌پلیمر قم در نخستین دیدار خانگی میزبان تیم سپاهان درود بود و از حریف یک پیروزی ارزشمند و سه امتیاز شیرین به دست آورد.

بازی تیم‌های مهام پلیمر قم  و سپاهان درود لرستان به میزبانی شاگردان محمد علیخانی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید و نماینده قم پس از نمایش هوشمندانه در بازی هفته نخست برابر آلومینیوم در اراک، در مصاف خانگی با سپاهان درود به سه امتیاز مسابقه رسید.

در نیمه نخست این بازی تیم مهام‌پلیمر قم عملکرد ضعیفی داشت اما در نیمه دوم متفاوت ظاهر شد و گل نخست بازی با اشتباه عجیب دروازه‌بان سپاهان توسط مهدی اسماعیلی به ثمر رسید، ضمن اینکه دومین گل نماینده قم نیز با ضربه آکروباتیک فوق‌العاده زیبا باز هم توسط مهدی اسماعیلی وارد دروازه حریف شد.

در جدول رده‌بندی بازی‌های گروه سوم مسابقات فصل جاری فوتبال لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور پس از پایان مسابقات هفته دوم، تیم مهام‌پلیمر قم بالاتر از آلومینیوم اراک در جایگاه دوم قرار دارد و در دو مسابقه بعدی خود در شهرهای کرمانشاه و خرم آباد در دیدارهایی خارج از خانه به مصاف تیم‌های بعثت کرمانشاه و خیبر خرم‌آباد می‌رود.

در این گروه تیم بعثت کرمانشاه با دو برد، سه گل زده، یک گل خورده و ۶ امتیاز در مکان نخست جدول جای دارد، تیم مهام‌پلیمر قم با یک برد، یک تساوی، سه گل زده، یک گل خورده و چهار امتیاز رده دوم را در اختیار دارد و تیم‌های دو امتیازی خیبر خرم‌آباد و آلومینیوم‌سازی اراک بر حسب تفاضل گل در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند، ضمن اینکه اتاک گچساران با یک امتیاز و سپاهان درود بدون امتیاز پنجم و ششم هستند.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

[ad_2]