[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات دوگانه بانوان، گرامیداشت دهه کرامت با هدف شناسایی برترین‌ها در قالب جشنواره استعدادیابی برگزار شد و چهره‌های برتر این رقابت در دو رده سنی جوانان و نوجوانان شناسایی شدند. در این مسابقه که به همت هیئت سه گانه استان قم صبح شنبه در ۲ در رده سنی نوجوانان و […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات دوگانه بانوان، گرامیداشت دهه کرامت با هدف شناسایی برترین‌ها در قالب جشنواره استعدادیابی برگزار شد و چهره‌های برتر این رقابت در دو رده سنی جوانان و نوجوانان شناسایی شدند.

در این مسابقه که به همت هیئت سه گانه استان قم صبح شنبه در ۲ در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد، ۳۵ ورزشکار در گروه بندی ۵ نفری با هم به رقابت پرداختند و نفرات برتر در رده سنی نوجوانان برای شرکت در تمرینات آمادگی مسابقات المپیاد استعدادهای برتر انتخاب شدند.

در رده سنی جوانان، آرزو تنباکویی که از ورزشکاران شاخص رشته‌های دوگانه و دارای سوابق روشن در رشته‌های دوچرخه سواری و دو و میدانی محسوب می‌شود توانست عنوان نخست را به دست بیاورد و سارا کریمی و ساناز کرمی در جایگاه‌های بعدی ایستادند.

در مسابقات رده سنی نوجوانان، زینب کریم پور مقام اول را از آن خود کرد و عاطفه صفایی و فاطمه حیاتی در این رده سنی دوم و سوم شدند. این مسابقه شامل ۱۲۰۰ متر دو، ۲ کیلومتر دوچرخه سواری و سپس ۶۰۰ متر دو بود.

رشته دوگانه، مشتق شده از رشته سه گانه است که در آن رشته شنا نیز به دو و دوچرخه سواری اضافه می‌شود.

[ad_2]