[ad_1] محمد مهدی ورال، یکی از مدرسان عکاسی موبایلی انجمن عکاسان استان قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری دوره عکاسی موبایلی اظهار کرد: در این دوره سعی شد به هنرجویان بر اساس شخصیت و نوع نگاه کمک شود بنابراین به آنها پیشنهاد و راهنمایی شد در بخش مورد […]

[ad_1]

محمد مهدی ورال، یکی از مدرسان عکاسی موبایلی انجمن عکاسان استان قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری دوره عکاسی موبایلی اظهار کرد: در این دوره سعی شد به هنرجویان بر اساس شخصیت و نوع نگاه کمک شود بنابراین به آنها پیشنهاد و راهنمایی شد در بخش مورد علاقه‌ خود به عکاسی بپردازند.

وی از برپایی نمایشگاه عکس هنرجویان دوره عکاسی موبایلی با عنوان روزمرگی خبر داد و افزود: ۲۸ عکس در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفت که بیشتر عکس‌هایی با موضوعات اجتماعی و خیابانی هستند.

این عکاس قمی خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت تلفن همراه نقش زیادی در زندگی انسان‌ها دارد و دوربین موبایل یکی از گزینه‌های مهم است که می‌تواند اتفاقات روزمره را ثبت کند.

نمایشگاه عکس هنرجویان دوره عکاسی موبایلی با عنوان روزمرگی از هشتم تا ۱۲ آبان ماه در نگارخانه فرهنگ واقع در خیابان دورشهر، صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/۷۸۰۰۳*۳۰

[ad_2]