[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی قبل از ظهر پنج‌شنبه، همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) در سومین اجلاسیه اعتاب مقدسه که در حرم کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه عمل نکردن متولیان فرهنگی و مسئولان به وظایف خویش باعث می‌شود که مردم از محاسن کلام اهل […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی قبل از ظهر پنج‌شنبه، همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) در سومین اجلاسیه اعتاب مقدسه که در حرم کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه عمل نکردن متولیان فرهنگی و مسئولان به وظایف خویش باعث می‌شود که مردم از محاسن کلام اهل بیت (ع) پیروی نکنند، اظهار کرد: باید نشر معارف اهل بیت (ع) را در دستور کار خویش قرار دهیم و در این زمینه از تجربیات هم‌دیگر بهره گیریم.

وی عراق را کشور دوست و همسایه دانست و ادامه داد: ما از ارتباط با این کشور دست نمی‌کشیم، اما به توجه به شرایطی این اجلاسیه با حضور تولیت‌های اعتاب مقدسه ایران برگزار می‌شود.

امام جمعه قم از ایجاد انس و الفت میان تولیت‌های اعتاب مقدسه با برگزاری این اجلاسیه خبر داد و افزود: از محورهای مهم و اصلی برگزاری اجلاسیه اعتاب مقدسه بهره‌گیری از تجربیات یکدیگر برای ارائه خدمات بهتر، جامع‌تر و مطلوب‌تر به مردم است.

وی عنوان کرد: برگزاری اجلاسیه اعتاب مقدسه سبب تبادل تجربیات و نظرات شده تا در پیشبرد اهداف به شکل مطلوبی عمل کنیم، باید به راهکارهایی برسیم که بتوانیم پیام و معارف اهل بیت (ع) را به مردم انتقال دهیم.

آیت الله سعیدی در پایان با اشاره به ویژگی‌های خاص حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم، یادآور شد: ترویج و انتقال معارف اهل بیت (ع) در همه آستان‌های مقدس مشترک است و باید در راستای این هدف مشترک، تبادل تجربیات داشته باشیم.

[ad_2]