به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایسنا، این کارگردان قبل از این از تصمیم برای اکران نوروزی تازه ترین فیلم خود در نوروز؛ در صورت فراهم بودن شرایط خبر داده بود که با اعلام ۱۶ فیلم تقاضاکننده اکران نوروز، نامی از فیلم «هزار پا» دیده نشد. داودی با بیان اینکه ممکن است فیلم […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایسنا، این کارگردان قبل از این از تصمیم برای اکران نوروزی تازه ترین فیلم خود در نوروز؛ در صورت فراهم بودن شرایط خبر داده بود که با اعلام ۱۶ فیلم تقاضاکننده اکران نوروز، نامی از فیلم «هزار پا» دیده نشد.

داودی با بیان اینکه ممکن است فیلم خود را اردیبهشت ماه سال آینده در جشنواره جهانی فجر شرکت دهد، در مورد تقاضاکننده نشدن در اکران نوروزی هم به ایسنا اظهار کرد: حقیقت این هست که هیچگاه اهل تشریح کردن از خودم و کارم نبودهام، اما این بار مجبورم بگویم که طبق تجربه، فکر میکنم آخرین فیلمم  «هزارپا» نیازی به اکران نوروز یا هر اکران مخصوص دیگری ندارد چون ویژگیهایی دارد که به نظر می رسد  در هر زمانی میتواند به جذب گستره مطلوب بیننده و حتی رکوردشکن دست یابد.

وی دنبال کرد: در نتیجه اذن بدهید با احترام به همه متقاضیان،اکران نوروز  برای کسانی باشد که یا برای افزودن گستره مخاطبین شان واقعا به آن نیاز  دارند یا آن را به هر سبب حق مسلم خودشان میدانند!

««هزارپا» جدیدترین ساخته سینمایی داودی پس از فیلم «رخ دیوانه» است که من جمله فیلم های پربازیگر سال کنونی هست. ابوالحسن داودی شانزده سال پس از «نان و عشق و موتور ١٠٠٠» بار دیگر سراغ ساخت فیلمی کمدی رفته هست.

 

انتهای پیام