[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، علی لاریجانی شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، اظهار داشت: امام راحل با دوراندیشی خود روز قدس را در جهان پایه‌گذاری کردند و این روز در واقع یادگار بزرگی برای ملت ایران […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، علی لاریجانی شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، اظهار داشت: امام راحل با دوراندیشی خود روز قدس را در جهان پایه‌گذاری کردند و این روز در واقع یادگار بزرگی برای ملت ایران و همچنین ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

وی بیان داشت: نام‌گذاری روز جهانی قدس موجب شده تا جمعه آخر هر سال ماه مبارک رمضان جریانی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در ایران و همچنین سایر کشورهای اسلامی و جهان شکل بگیرد.

نماینده مردم قم در خانه ملت گفت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا طرح معامله قرن را اجرایی کنند و پول این طرح نیز از طریق برخی کشورهای پولدار خلیج فارس تأمین می‌شود که البته این از بدبختی کشورهای اسلامی است که دشمنان با پول‌های آنها می‌خواهند تا ملت فلسطین را از حقوق خود محروم کنند.

وی با بیان اینکه طرح معامله قرن سرانجامی نخواهد داشت، افزود: مردم فلسطین و همچنین آزادی‌خواهان جهان و منطقه و کشورهای اسلامی در برابر این توطئه هوشیار هستند و گروه‌های فلسطینی نیز این طرح را محکوم کردند و همین امر موجب خواهد شد تا تلاش‌ها و توطئه آمریکا به نتیجه نرسد.

لاریجانی عنوان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بسیار مهم و تأثیرگذار است که امیدواریم با این حضور گسترده توطئه دشمنان خنثی شود.

[ad_2]