[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی ظهر دوشنبه در دیدار جمعی از طلاب و فعالان فرهنگی با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، اظهار داشت: جریان مردمی در کنار جریان رسمی که شکل گرفته باید تقویت شود. وی ادامه داد: برای تقویت جریان‌های […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی ظهر دوشنبه در دیدار جمعی از طلاب و فعالان فرهنگی با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، اظهار داشت: جریان مردمی در کنار جریان رسمی که شکل گرفته باید تقویت شود.

وی ادامه داد: برای تقویت جریان‌های مردمی می‌توانیم تصمیم‌های قرارگاه ۱۹ دی استان قم را با مشارکت‌های مردم به نتیجه برسانیم هر چند در این راستا دستگاه‌ها و مسئولان نیز نقش مهمی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم در خصوص فعالیت قرارگاه ۱۹ دی افزود: ساماندهی، مدیریت و نظارت بر جریان‌های مردمی در قرارگاه ۱۹ دی استان قم انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: حضور مسئولان و مردم در کنار یکدیگر در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف می‌تواند نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام عزت زمانی با اشاره به ضرورت توجه به مطالبات رهبری، افزود: جمعی از طلاب و روحانیون برای پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در استان قم اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: جمعی از طلاب و روحانیون کارگروه‌های مختلفی را جهت تبیین، تحقیق و پیگیری مطالبات رهبری تشکیل داده و به صور ت منسجم به فعالیت می‌پردازند.

[ad_2]