[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه به نقل از راشاتودی، بر اساس لیستی که اخیراً توسط موسسه “ائتلاف نام تجاری” منتشر شده است، غول فناوری چین یعنی شرکت هوآوی با ارزش ۸۱۵٫۱ میلیارد یوان (۱۱۷ میلیارد دلار) به ارزشمندترین نام تجاری چین تبدیل شده است. بر اساس این گزارش، ارزش کل ۲۰ نام تجاری برتر چین […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه به نقل از راشاتودی، بر اساس لیستی که اخیراً توسط موسسه “ائتلاف نام تجاری” منتشر شده است، غول فناوری چین یعنی شرکت هوآوی با ارزش ۸۱۵٫۱ میلیارد یوان (۱۱۷ میلیارد دلار) به ارزشمندترین نام تجاری چین تبدیل شده است.

بر اساس این گزارش، ارزش کل ۲۰ نام تجاری برتر چین به ۶٫۱۲ تریلیون یوان رسید. شرکت خدمات اینترنتی تنست هولدینگز در رده دوم قرار دارد و ارزش آن ۷۴۶ میلیارد یوان (۱۰۷٫۱۳ میلیارد دلار) است.

پس از آن شرکت علی بابا (۶۷۱٫۶۴ میلیارد یوان یا ۹۶٫۴ میلیارد دلار)، بانک صنعت و تجارت چین (۵۸۸٫۱۵ میلیارد یوان یا ۸۴٫۴ میلیارد دلار) و شرکت چاینا موبایل (۴۳۰٫۲۸ میلیارد یوان یا ۶۱٫۷ میلیارد دلار) در رده های بعدی قرار دارند.

داروسازی و تجهیزات پزشکی، الکترونیک، اینترنت و مواد غذایی و نوشیدنی جزو صنایعی هستند که در بین ۵۰۰ نام تجاری برتر در این رتبه بندی قرار دارند.

در مجموع ۵۵ مارک از بخش تجهیزات دارویی و پزشکی به دلیل افزایش تقاضا برای ماسک، دستگاه تنفس مصنوعی، آزمایش اسید نوکلئیک و واکسن ها در بحبوحه بیماری همه گیر کرونا ویروس شاهد افزایش ارزش صنعت خود بوده و به بالای این لیست آمده اند.

همچنین ۴۳ نام تجاری فعال در صنعت الکترونیک در میان ۵۰۰ شرکت برتر این لیست دیده می شوند که در میان آنان شیائومی (۸۵٫۹۷ میلیارد یوان یا ۱۲٫۳ میلیارد دلار) با ارزش ترین شرکت الکترونیکی است.

بر اساس این گزارش، ۴۱ نام تجاری در لیست امسال از بخش اینترنت هستند، زیرا این بیماری همه گیر مصرف کنندگان بیشتری را به استفاده از خدمات آنلاین هدایت کرده است.

در این گزارش همچنین آمده است که خرید آنلاین، سرگرمی ها و دفاتر کار اینترنتی به واسطه بیماری کووید-۱۹ بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

[ad_2]