[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه به نقل از شینهوا، شرکت مخابراتی هواوی روز پنجشنبه اعلام کرد که این غول فناوری چین قرار است تا ماه دسامبر ۲۰۲۱ یک پارک فناوری به ارزش ۶۰ میلیون دلار در آنگولا بسازد. این خبر پس از دیدار بورنیتو د سوزا، معاون رئیس جمهور آنگولا و چو شیائوکسین، نماینده شرکت […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه به نقل از شینهوا، شرکت مخابراتی هواوی روز پنجشنبه اعلام کرد که این غول فناوری چین قرار است تا ماه دسامبر ۲۰۲۱ یک پارک فناوری به ارزش ۶۰ میلیون دلار در آنگولا بسازد.

این خبر پس از دیدار بورنیتو د سوزا، معاون رئیس جمهور آنگولا و چو شیائوکسین، نماینده شرکت هواوی در آنگولا اعلام شد.

چو گفت: این پارک فناوری که در منطقه تالاتونا در پایتخت آنگولا در حال ساخت است، شامل سه مرکز از جمله مرکز آموزش مهندسان آنگولا، مرکز نوآوری فناوری های جدید و مرکز تبادل تجربه درباره فناوری های پیشرفته خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با وجود بیماری همه گیر کووید-۱۹، هواوی بازار آنگولا را یکی از مهمترین بازارهای خود در قاره آفریقا می داند.

هفته گذشته هواوی یک یادداشت تفاهم با وزارت خارجه آنگولا در مورد آموزش استعدادهای فن آوری اطلاعات و ارتباطات این کشور امضا کرد.

در نوامبر ۲۰۱۷، این شرکت چینی با هدف کمک به دانشجویان و آمادگی آنان برای بازار کار، برنامه “آکادمی هوآوی” را در دانشگاه کاتولیک آنگولا راه اندازی کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]