[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار سفیر عراق در ایران که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه در قم برگزار شد، با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی رنگ و بویی به اجتماع ملت ایران و عراق داده است، افزود: باید مراقب باشیم که […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار سفیر عراق در ایران که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه در قم برگزار شد، با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی رنگ و بویی به اجتماع ملت ایران و عراق داده است، افزود: باید مراقب باشیم که این اجتماع از بین نرود.

وی با تأکید بر اینکه عظمت اربعین به ملت ایران و عراق حال و هوای بسیار خوبی داده است، افزود: این دو ملت به ‌واسطه اربعین شرایط خوبی پیدا کردند ولی دشمن نمی‌خواهد ملت ایران و عراق در کنار یکدیگر باشند.

این مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: ملت ایران و عراق ملتی واحده هستند که باید این اتحاد حفظ شود.

وی با تأکید بر اینکه با قرار گرفتن زیر پرچم ولایت اهل‌بیت(ع) و اطاعت از امر بزرگان دینی موفق می‌شویم، افزود: در عراق آیت‌الله سیستانی حضور دارد و اگر ملت عراق تحت فرمان ایشان باشند دشمن نمی‌تواند اقدامی انجام دهد.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه با آرامش و وحدت این دو کشور، دشمن نمی‌تواند اهداف خود را پیش ببرد، تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرد و به اهداف خود برسد و دو ملت را به جان یکدیگر بیندازد اما باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم دشمن جای پایی میان ملت ایران و عراق داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از ملت عراق بابت اینکه اجازه ندادند تا برخی معترضین به کنسولگری ایران حمله کنند و حرکات ناهنجار انجام دهند، افزود: از خداوند می‌خواهم ملت ایران و عراق را در اهداف مقدس یاری دهد.

[ad_2]