[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی در مراسم ویژه هفته پژوهش با عنوان «نقش بانوان المصطفی در ایجاد تمدن نوین اسلامی، با عنایت به گام دوم انقلاب» که در این مجتمع برگزار شد، با اشاره به اهمیت پژوهش برای دانش پژوهان اظهار کرد: روایات فراوانی در زمینه […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی در مراسم ویژه هفته پژوهش با عنوان «نقش بانوان المصطفی در ایجاد تمدن نوین اسلامی، با عنایت به گام دوم انقلاب» که در این مجتمع برگزار شد، با اشاره به اهمیت پژوهش برای دانش پژوهان اظهار کرد: روایات فراوانی در زمینه اهمیت علم آموزی و تثبیت آن نقل شده که در نظام آفرینش دارای جایگاه والایی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی کاویانی خاطرنشان کرد: با وجود ابزارهایی مانند رایانه و نرم افزارها نباید از فضای کتابخوانی و کتابخانه غافل شد زیرا کتاب گنجینه‌ای از معارف را همراه دارد.

وی با بیان اینکه علما همواره به مطالعه کتاب‌های مختلف سفارش کرده‌اند گفت: استفاده از ابزارهای پژوهش نیز در جای خود دارای کاربرد ویژه است.

رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی عنوان کرد: نزدیکی به پروردگار زمینه معرفت نسبت به حقایق عالم هستی را فراهم می‌آورد. اجتناب از معصیت از شاخصه‌های تهذیب نفس است که زمینه دستیابی به حقایق و معرفت را ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت دستیابی به تهذیب گفت: بسیاری از بزرگان با قرار گرفتن در مسیر تهذیب توانستند به جایگاه علمی برسند.

رئیس انجمن علمی کلام مجتمع آموزش عالی بنت الهدی نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت‌های انجمن ارائه کرد و همچنین پژوهشگران توضیحاتی پیرامون طرح‌ها و دستاوردهای پژوهشی خود ارائه کردند.

در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر با حضور رئیس جامعه المصطفی العالمیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۷۸۰۰۳*۳۰

[ad_2]