[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز در همایش رونمایی از مجموعه روایت داستان زندگی شهدای روحانی که به مناسبت هفته پژوهش در سالن‌ همایش‌های پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هشت عرصه را برای فعالیت سپاه معرفی کرده‎اند، […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز در همایش رونمایی از مجموعه روایت داستان زندگی شهدای روحانی که به مناسبت هفته پژوهش در سالن‌ همایش‌های پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هشت عرصه را برای فعالیت سپاه معرفی کرده‎اند، اظهار کرد: هر مطلبی که انسان نیازمند آن باشد در اسلام مشخص شده و تنها راه حل برای برون رفت از مشکلات مراجعه به اسلام و قرآن است.

وی از وجود سیستم آمریکایی‌ها بعد از گذشت ۴۱ سال از انقلاب اسلامی به عنوان یک چالش یاد کرد و گفت: سیستم یک موضوع دیدنی نیست بلکه تنها موضوعی که قابل حس و درک است روح سیستم است؛ علت بسیاری از گرفتاری‌های امروزه نیز به علت عمل متناسب با سیستم آمریکایی‌ها است چراکه روح سیستم‌ساز نیز در این سیستم جاری است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تمامی سیستم‌هایی که بعد از انقلاب شکل گرفت توانسته‌اند عملکرد مثبتی از خود بجای بگذارند که به عنوان مثال می‌توان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد که همچنان روح امام در آن جاری است.

وی با اشاره به اینکه پژوهشگاه باید برای دغدغه‌های کشور برنامه‌ریزی داشته باشد، عنوان کرد: بسیاری از مواردی که به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محول می‌شود نه در قید مکان جغرافیایی و نه در قید زمان خاصی است بلکه دارای یک جامعیت در ابعاد جمهوری اسلامی است.

سردار فدوی با بیان اینکه انتخاب روش مناسب برای حل مشکلات از اهمیت بسیاری برخوردار است، خاطرنشان کرد: در موضوعات متعددی روش از هدف اهمیت بیشتری دارد ولی روش همیشه یکسان نیست بلکه متناسب با اهداف باید تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای مختلف دنیا سپاه را الگوی خود قرار می‌دهند، تصریح کرد: پژوهشگاه یک ظرفیتی است که بستر مناسب برای بررسی و ارائه راهکارهای حل مشکلات کشور را به وجود آورده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مشکلات موجود در جامعه امروز در شأن انقلاب اسلامی نیست، یادآور شد: امیدواریم پژوهشگاه امام صادق(ع) نیز چنین منشا را پیدا کند چراکه اگر این اتفاق به صورت مستمر رقم بخورد شاهد یک فرهنگ‌سازی در این عرصه هستیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شاخصه نظریه ولایت فقیه را همیشه همراه خود داشته است، بیان کرد: پژوهشگران باید به تبیین موضوعاتی که توسط ولایت فقیه عنوان می‌شود اهتمام لازم را داشته باشند.

سردار فدوی ادامه داد: زمانی که پژوهشگران یک موضوع را بسط و گسترش دهند، میزان آگاهی مردم از این موضوع نیز افزایش پیدا خواهد کرد که جلوی بسیاری از حیله‌های دشمنان اسلام و انقلاب را می‌گیرد.

انتهای پیام/۲۲۵۸/خ

[ad_2]