[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محسن حسن زاده دوشنبه شب پس از پیروزی تیمش برابر شاهین کرمانشاه در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال در قم اظهار داشت: تیم شاهین کرمانشاه با توجه به نفراتی که در اختیار داشت، تیمی فیزیکی و جنگنده و دونده بود و پیش بینی می‌کردیم که بازی سختی داشته باشیم و […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محسن حسن زاده دوشنبه شب پس از پیروزی تیمش برابر شاهین کرمانشاه در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال در قم اظهار داشت: تیم شاهین کرمانشاه با توجه به نفراتی که در اختیار داشت، تیمی فیزیکی و جنگنده و دونده بود و پیش بینی می‌کردیم که بازی سختی داشته باشیم و این پیش بینی در نیمه نخست محقق شد.

وی افزود: در نیمه نخست بازی تحت فشار قرار گرفتیم و شاهین با استفاده از توان فیزیکی خود در دفاع به خوبی راه را بر ما بست اما در نیمه دوم توانستیم به شرایط ایده آل و آرمانی بازگردیم، بازی روانی ارائه دهیم و موقعیت‌های گل زیادی خلق کنیم و نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: تیم ما از نظر بازیکن دچار محدودیت و کمبود است و در بازی با شاهین کرمانشاه از تعدادی از بازیکنان تیم امید در ترکیب تیم استفاده کردیم و نفراتی به میدان رفتند که کمتر مورد استفاده بودند اما عملکرد آن‌ها راضی کننده بود و این به آینده فوتسال ما کمک می‌کند.

حسن زاده بیان داشت: هدف ما حضور در پلی آف است و سعی می‌کنیم این روند را حفظ کنیم. این پیروزی از چند نظر برای ما دارای اهمیت بود. هم از این نظر که ۳ امتیاز در خانه کسب کردیم و اجازه ندادیم که از تیم‌های بالای جدولی عقب بمانیم و همچنین از این نظر که پیروزی در این بازی از نظر روانی به تیم ما قدرت می‌دهد و این برد به ما کمک خواهد کرد تا از نظر فکری و روحی به اعتماد به نفس و آرامش برسیم.

وی درباره وضعیت علیرضا وفایی و هت تریک وی در بازی با شاهین عنوان کرد: وفایی یک ماه به دلیل آسیب دیدگی دور از میادین بوده و هر بازیکنی که مدت زیادی دور از شرایط تمرین باشد دچار افت می‌شود ضمن این که او در نیم فصل به تیم ما ملحق شده و برای هماهنگی بیشتر و تبدیل شدن به بازیکنی که همه از او انتظار دارند نیاز به زمان دارد اما روند او رو به رشد است و با هت تریک برابر شاهین کرمانشاه این نشانه‌های رشد را نشان داد.

[ad_2]