دبیر هیئت ووشو استان قم از آغاز برگزاری رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور بانوان به میزبانی استان قم خبر داد.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، هادی رشیدی اظهار داشت: در چند سال اخیر به لطف خدا و همت تمامی دوستان در هیئت ووشو استان موفق شدیم میزبانی‌های بسیار زیادی را در قم برگزار کنیم و حتی در سال ۹۵ فدراسیون ووشو از برگزاری نوع میزبانی‌ها رضایت کافی را داشت.

وی افزود: مسابقات برگزارشده در دوره‌های اخیر به‌صورت سبکی بوده و یک دوره مسابقات انتخابی تیم ملی فدراسیونی را در استان قم برگزار کردیم که در این دوره نتایج خوبی به دست آمد.

دبیر هیئت ووشو استان قم با اشاره به اینکه استان قم میزبان رقابت‌های قهرمانی کشور بانوان است، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی کمیته مسابقات فدراسیون ووشو کشور این مسابقات در سبک لوهان چوان در تمام رده‌های سنی به میزبانی قم در حالی برگزاری است.

رشیدی با توجه به برگزاری مسابقات طی امروز و فردا، تصریح کرد: پیکارهای قهرمانی کشور از ساعت ۸ صبح امروز در سالن اختصاصی ووشو استان واقع در مجموعه ورزشی جوادالائمه کار خود را آغاز کرده و تا ساعت ۲۲ امشب نیز ادامه خواهد داشت.

دبیر هیئت ووشو استان عنوان کرد: با توجه به حضور مربی تیم ملی در قم و برگزاری دوره‌ها و استاژهای مختلف به نظر می‌رسد سطح فنی بانوان استان قم بیش‌ازپیش ارتقاء یافته باشد و در این مسابقات و پیکارهای آینده نتایج قابل قبولی را کسب کنند.