[ad_1] محمد جواد متقیان نژاد در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: هیئت تیراندازی استان قم برای تأمین ساچمه همانند سایر هیئت‌های استانی مشکلاتی دارد و با توجه به اینکه قیمت‌ها افزایش چشمگیری پیدا کرده تأمین ساچمه برای تمرین و مسابقه پرهزینه شده است. وی افزود: هزینه خرید ساچمه را از همین بودجه‌ای که در […]

[ad_1]

محمد جواد متقیان نژاد در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: هیئت تیراندازی استان قم برای تأمین ساچمه همانند سایر هیئت‌های استانی مشکلاتی دارد و با توجه به اینکه قیمت‌ها افزایش چشمگیری پیدا کرده تأمین ساچمه برای تمرین و مسابقه پرهزینه شده است.

وی افزود: هزینه خرید ساچمه را از همین بودجه‌ای که در اختیار داریم تهیه می‌کنیم اما مشکل ساچمه یک مشکل محدود نیست و حتی در بسیاری از مواقع فدراسیون تیراندازی نیز برای تامین ساچمه تیم‌های ملی و مسابقات خود مشکل دارد و باید از بازارهای آزاد و به صورت رابطه‌ای ساچمه تهیه کند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: با توجه به اینکه هزینه‌ها افزایش زیادی داشته احتمال می‌دهم مجبور باشیم امسال اعزام‌های کمتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم و اگر نتوانیم اسپانسری برای حمایت از تیم‌های لیگ برتری مان و منابع مورد نیاز را فراهم کنیم شاید فقط یک تیم در مسابقات لیگ‌های کشور داشته باشیم.

متقیان نژاد بیان داشت: اگر قرار باشد یکی از ۲ تیم لیگ برتری مردان و زنان را حفظ کنیم باید شرایط را بسنجیم. اگر مثل سال گذشته ورزشکاران بخش مردان ما در تیم‌های دیگر عضویت داشته باشند اولویت با بانوان خواهد بود گرچه چند تیرانداز تیم بانوان ما نیز از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارند.

وی عنوان کرد: در مورد وضعیت سالن تیراندازی شهید زین الدین نیز بسیار تحت فشار هستیم و به گونه دلخواه نمی‌توانیم فعالیت کنیم زیرا از طرف علاقمندان برای حضور در این سالن به دلیل موقعیت مکانی نامناسب آن استقبال نمی‌شود. در قم علاقمندان به رشته تیراندزای پرتعداد هستند و هر روز حداقل ۴ یا ۵ نفر با من تماس می‌گیرند و آدرس باشگاه و وضعیت فعالیت رشته تیراندازی را جویا می‌شوند و نشانی سالن را می‌پرسند اما از این جمع شاید تنها یک نفر به سالن تیراندازی مراجعه کند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: از روزی که رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان قم شد حداقل ۴ جلسه با ایشان داشتیم که یک جلسه هم با حضور رئیس فدراسیون در دفتر استاندار بود که قول داده‌اند باشگاه میثم دوباره بازگشایی شود و به صورت تخصصی سالن تیراندازی میثم برای ما تجهیز شود. امیدوار هستیم این اتفاق هم هر چه زودتر انجام شود و مدیر کل جدید ورزش و جوانان نسبت به مدیران گذشته نگاه بهتری به رشته تیراندازی دارند.

[ad_2]