[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، ابراهیم معتمدی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، در خصوص گسترش فرهنگ شهروندی در قم اظهار داشت: کمیته‌ای در خصوص گسترش فرهنگ شهروندی تشکیل و برنامه‌های دستگاه‌هایی که در این زمینه وظایفی بر عهده دارند، مشخص شده است. وی بیان […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، ابراهیم معتمدی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، در خصوص گسترش فرهنگ شهروندی در قم اظهار داشت: کمیته‌ای در خصوص گسترش فرهنگ شهروندی تشکیل و برنامه‌های دستگاه‌هایی که در این زمینه وظایفی بر عهده دارند، مشخص شده است.

وی بیان کرد: بودجه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم از پنج میلیارد تومان به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته است و عمده برنامه‌ها نیز مربوط به گسترش فرهنگ شهروندی است.

قائم مقام شهردار قم گفت: شهرداری‌ها به تنهایی نمی‌توانند در زمینه گسترش فرهنگ شهروندی اقدامات لازم را انجام دهند و نیازمند همکاری سایر نهادها و مردم نیز هستند.

وی در خصوص وضعیت شهرک مهدیه نیز افزود: در گذشته شهرک مهدیه از مجموعه مدیریت شهری خارج شده بود اما اکنون این شهرک نیز مانند سایر شهرک‌ها به مجموعه مدیریت شهرداری پیوسته است و پنج و نیم میلیارد تومان طی امسال برای این شهرک در نظر گرفته شده است.

معتمدی بیان کرد: در خصوص فعالیت دو شغله‌ها در شهرداری برنامه‌ریزی برای یک شغله شدن آنها انجام شده است که ظرف یک ماه آینده انجام می‌شود.

[ad_2]