[ad_1] مهرداد مصلح در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: طی سال گذشته پرونده مشاوره شغلی برای سه هزار و ۶۷۶ مراجعه کننده به مرکز راهبری شغلی تشکیل شد. وی با اشاره به پرداخت هزار و ۴۱۵ فقره تسهیلات اشتغال طی سال گذشته، افزود: ۷۱ کارگر طی سال گذشته به مراکز تولیدی و خدماتی معرفی […]

[ad_1]

مهرداد مصلح در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: طی سال گذشته پرونده مشاوره شغلی برای سه هزار و ۶۷۶ مراجعه کننده به مرکز راهبری شغلی تشکیل شد.

وی با اشاره به پرداخت هزار و ۴۱۵ فقره تسهیلات اشتغال طی سال گذشته، افزود: ۷۱ کارگر طی سال گذشته به مراکز تولیدی و خدماتی معرفی شدند.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان قم بیان کرد: بیش از ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات پرداختی برای اشتغال مددجویان مستعد کار طی سال گذشته پرداخت شده است که از این مبلغ حدود ۱۸ میلیارد تومان از منابع بانکی و بقیه آن از اعتبارات این نهاد و صندوق توسعه ملی بوده است.

وی با اشاره به ارائه آموزش مهارتی به هزار و ۷۱۰ زن در قم افزود: ۲ هزار و ۱۲۶ فقره آموزش در زمینه‌های مهارتی و پایدارسازی شغل به میزان ۸۰ هزار ساعت به افراد تحت حمایت کمیته امداد ارائه شده است.

مصلح در خصوص ایجاد طرح اشتغال در روستاهای استان قم نیز تصریح کرد: تاکنون در سه روستای علی آباد نیزار، نایه و دولت آباد جعفریه طرح نوغانداری اجرا شده است.

وی بیان کرد: ۱۰ خانوار وابسته به کمیته امداد دوره‌های نوغانداری را آموزش دیده و پرورش نوغان را آغاز کرده‌اند.

[ad_2]