[ad_1] مهدی کلانترزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تشکیل کمیته تبلیغات اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، اظهار کرد: این جلسه در راستای جانمایی سازه‌های تبلیغاتی جدید برای ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی تشکیل شد که تصمیماتی نیز در این خصوص اتخاذ گردید. مدیرکل ارتباطات و […]

[ad_1]

مهدی کلانترزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تشکیل کمیته تبلیغات اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، اظهار کرد: این جلسه در راستای جانمایی سازه‌های تبلیغاتی جدید برای ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی تشکیل شد که تصمیماتی نیز در این خصوص اتخاذ گردید.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه قرار است در آینده نزدیک تعدادی سازه تبلیغاتی برای گرامیداشت مناسبت ها و برنامه های شهر به ظرفیت تبلیغاتی اضافه شود، خاطرنشان کرد: در این جلسه در خصوص بهترین موقعیت و مکان‌هایی که می‌شود سازه‌ها را نصب کرد بحث و بررسی صورت گرفت.

کلانترزاده با تاکید بر اینکه ۷۰۰ نقطه شهر عکس‌برداری و مکان‌نمایی شده تا بتوانیم سازه‌های تبلیغاتی فرهنگی را نصب کنیم، گفت: از این بین بهترین مکان‌ها را انتخاب خواهیم کرد و پس از آن با طی مراحل قانونی سازه ها نصب می شود.

وی با بیان اینکه این سازه‌ها شامل سازه پرتابل، تلوزیون‌ شهری، بیلبورد و عرشه‌های پل است، افزود: در مرحله اول پیش‌بینی شده ۵۰ سازه پرتابل، سه تلویزیون شهری ، ۶ بیلبورد و ۵ عرشه پل به سازه های تبلیغات شهری اضافه گردد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

[ad_2]