[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی صبح پنج‌شنبه در دیدار رئیس سازمان بسیج که در دفتر این مرجع تقلید شیعیان در قم برگزار شد، اظهار داشت: برخی از موجودات به فرموده قرآن دارای اصل ثابتی هستند که ثمره آنها نیز با برکت است و امروز بسیج نیز نعمت بزرگی است […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی صبح پنج‌شنبه در دیدار رئیس سازمان بسیج که در دفتر این مرجع تقلید شیعیان در قم برگزار شد، اظهار داشت: برخی از موجودات به فرموده قرآن دارای اصل ثابتی هستند که ثمره آنها نیز با برکت است و امروز بسیج نیز نعمت بزرگی است که برای ملت برکات فروانی داشته است.

وی با بیان اینکه بسیج در تمامی عرصه حضوری فعال داشته که کمک کار مردم و نظام جمهوری اسلامی است، افزود: بسیج در عرصه سیل خوب عمل کرد و برای محرومان نیز اقدامات خوبی انجام داد.

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز در شرایط منطقه، کشور ایران دارای امنیت خوبی است و این امر با تلاش نیروهای نظامی و بسیج محقق شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس روایت مردم نیازمند امنیت، عدالت و فراوانی نعمت هستند گفت: بسیج پناهگاهی برای مردم است و کسانی در نزد پروردگار محبوب هستند که خدمت بیشتری به مردم برسانند.

[ad_2]